9,0
3.267 beoordelingen Powered by TNS
Terug naar overzicht
Corona-digital-showroom-1140x420.jpg

Corona

Informatie over onze dienstverlening

Als Toyota organisatie willen we elke klant mobiel houden en letten we op uw veiligheid. We houden onze kwaliteit graag op het hoogste niveau en vinden het daarom belangrijk om u over de volgende zaken te informeren.

Passende maatregelen bij de Toyota-dealer om verspreiding tegen te gaan

Om verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te voorkomen, volgen we de richtlijnen van het RIVM nauwgezet op. Wanneer nodig nemen we passende maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, met als doel zo veilig mogelijk te handelen in het belang van uw gezondheid én de gezondheid van Nederland.

Onze showroom is geopend

Heeft u interesse in een nieuwe of tweedehands auto? Wij ontvangen u graag in onze showroom. Het dragen van een mondkapje is verplicht bij uw bezoek aan de Toyota dealer.

Gaat u liever niet de deur uit, dan kunnen wij ook op afstand veel voor u betekenen. Onze informatievoorziening kan bijvoorbeeld via telefoon, videoverbinding of e-mail plaatsvinden. Ook kunnen wij u van extra beeld- en videomateriaal voorzien, mocht u interesse hebben in een specifiek voertuig. Onze dealers zijn u graag van dienst voor de verkoop van een auto, inclusief inruil.

Een proefrit maken is op afspraak mogelijk bij de dealer en kan eventueel in overleg aan huis plaatsvinden.

Plan uw showroombezoek Contact
Onze werkplaatsen zijn geopend

Zonder tegenbericht kunnen alle service en onderhoudsafspraken doorgang vinden. Mocht een afspraak, door onvoorziene omstandigheden, niet kunnen plaatsvinden, dan nemen wij tijdig contact met u op. Wij verzoeken u om afspraken zo veel mogelijk telefonisch te maken of in te plannen via onze online werkplaatsplanner op onze website.

Heeft u al een afspraak gepland staan en voelt u zich fit, maar heeft u een kwetsbare gezondheid en/of wilt u liever het contact met andere mensen zoveel mogelijk beperken? Neem dan contact met ons op, zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken.

Plan uw werkplaatsafspraak Contact

Veelgestelde vragen

Over corona
  • Is uw bedrijf gewoon open?

    Onze showroom is geopend. Er gelden wel voorwaarden. Gaat u liever niet de deur uit, dan kunnen wij ook op afstand veel voor u betekenen. Onze informatievoorziening kan bijvoorbeeld via telefoon, videoverbinding of e-mail plaatsvinden.

  • Ik heb een werkplaatsafspraak gemaakt. Gaat deze door?

    Uw afspraak gaat gewoon door! Onze werkplaats is open en onze monteurs zijn volop aan het werk om u maximaal te helpen. Voordat u naar uw afspraak gaat, raden wij u aan onze website te raadplegen. Mogelijk zijn er aangepaste openingstijden en openingsdagen van toepassing. Neem gerust contact met ons op bij vragen of twijfel.

  • Zijn proefritten nog mogelijk?

    Een proefrit bij de dealer maken is mogelijk en kan in overleg eventueel ook aan huis plaatsvinden. Voor uw en onze veiligheid nemen we hierbij de nodige maatregelen.

  • Welke voorzorgsmaatregelen worden er genomen binnen uw bedrijf?

    • We begroeten elkaar contactloos
    • Onderling en met klanten houden wij minimaal 1,5 meter afstand.
    • Extra aandacht voor hygiëne, zoals extra handen wassen, schoonmaken enz.
    • Werken met gepaste maatregelen aan uw voertuig
    • Medewerkers met “symptomen” werken vanuit huis
    • Sleutels, papierwerk etc. nemen we niet meer direct aan, maar via de balie
  • Ik zit in quarantaine of zelfisolatie. Wat kunt u voor mij betekenen?

    Als u geen mogelijkheid heeft om naar buiten te gaan, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Hoe houdt Toyota Pechhulp rekening met Corona?

    Ook Toyota Pechhulp volgt de richtlijnen van het RIVM. We proberen we het klant-contact te minimaliseren en tegelijkertijd de klant mobiel te houden. Hoe dit eruit ziet, zal van geval tot geval verschillen. Wellicht ervaart u tijdelijk andere service dan u van Toyota verwacht, maar wij willen geen enkel risico nemen voor uw en onze eigen veiligheid en gezondheid. Wij hopen op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie.

  • Ik maak graag gebruik van vervangend vervoer. Hebben jullie voldoende leenauto’s beschikbaar?

    Neem even contact op om de mogelijkheden en beschikbaarheid van vervangend vervoer te bespreken.

  • Hoe staat het met de onderdelenleveringen?

    De onderdelenvoorziening gaat gewoon door. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om de reparatie en het onderhoud aan uw auto volgens de voorschriften uit te voeren.

Toyota cookiebeleid

Toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.